OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží a služeb mezi OSVČ Antonín Malý (dále jen „prodávající") a spotřebiteli (dále jen „kupující"). Kupujícímu se doporučuje seznámit s Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem ještě před objednáním zboží.

 

I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

a) Prodávající

Antonín Malý,
IČ : 05403961, se sídlem Hošťálková 257, Hošťálková u Vsetína, 756 22 je fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném MÚ Vsetín.

b) Kupující

Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.

Individuální smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.

 

II. SYSTÉM OBJEDNÁVÁNÍ

Objednávka zboží a služeb se děje prostřednictvím elektronické objednávky na webu www.milimala.cz (dále jen „e-shop") nebo prostřednictvím e-mailu  obchod@milimala.cz

Objednávat je možné 24h denně, 7 dní v týdnu.

Příprava k expedici označuje dobu nutnou pro vyřízení všech náležitostí v souvislosti s předáním objednaného zboží přepravci dle volby kupujícího.

Expedice (objednaného zboží) znamená předání objednaného zboží prodávajícím přepravci.

Příprava k expedici, jakož i expedice samotná probíhá v pracovních dnech. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového e-shopu www.milimala.cz jsou závazné. Podáním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky. Kupní smlouva je po svém uzavření dodavatelem archivována.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je uvedení všech následujících údajů o Kupujícím: jméno a příjmení, telefon, email, doručovací adresa, způsob dodání, způsob platby, obsah košíku/výčet položek.

Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího v okamžiku jeho převzetí a zaplacení kupní ceny.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy:
-pokud se zboží již nevyrábí
-pokud se výrazně navýšila cena dodavatele příslušného zboží
-při podezření na neseriózní jednání kupujícího

V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.

Kupující nemá možnost stornovat objednávku sám. Je ovšem možné do 24h od provedení objednávky podat Prodávajícímu návrh na storno objednávky a to buď telefonicky či emailem. Storno může provést pouze provozovatel po předchozí domluvě, a to do doby expedice. Po expedici zásilky, již nelze objednávku stornovat.

 

III. DODACÍ PODMÍNKY

Při dodání zakoupeného zboží se Prodávající zavazuje vystavit fakturu se všemi potřebnými náležitostmi účetního dokladu.

Většina zboží v e-shopu je vlastní výroby. Objednávky expedujeme zpravidla do 5 pracovních dní od uhrazení částky na účet. V případě dobírky výrobky většinou zasíláme do 5 pracovních dní.

Pokud je u vybraných položek dodací lhůta delší vzhledem k exkluzivitě produktu, bude Prodávající Kupujícího neprodleně kontaktovat.

Zboží se doručuje dle zvoleného způsobu kupujícím v internetové objednávce do dvou dnů od data podání.

Způsoby doručení jsou:

- osobní odběr

- doručení Českou poštou

Místem doručení zboží je doručovací adresa uvedená Kupujícím v elektronické objednávce

a) Osobní odběr

Zboží lze vyzvednout osobně po smluvené domluvě (e-mailem, telefonicky) v místě sídla Prodávajícího. Telefonické spojení: +420 739 021 932
Sídlo Prodávajícího: Hošťálková 257, Hošťálková u Vsetína, 756 22

Podmínkou osobního odběru zboží je platba v hotovosti nebo potvrzení o přijetí platby na účet Prodávajícího.

b) Doručení prostřednictvím České pošty

V případě, že Kupující nebude zastižen na uvedené adrese, obdrží oznámení o uložení zásilky (zásilka bude uložena na příslušné pobočce Přepravce po dobu sedmi dnů). V případě, že si zásilku nevyzvednete v daném termínu, zásilka se vrací zpět Prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje Prodávající poštovné ve stejné
výši.

Doručení prostřednictvím přepravce České pošty trvá obvykle 24 hod. (od expedice objednaného zboží) dle standardních přepravních podmínek.

 

IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY

a) platba v hotovosti - při osobním odběru

b) platba bankovním převodem - (doručení či osobní odběr na základě připsání ceny na účet prodávajícího); číslo účtu: 2000194772/2010 (FIO banka), variabilní symbol je shodný s ID objednávky

c) platba převodem složenkou na účet - (doručení či osobní odběr na základě připsání ceny na účet prodávajícího); číslo účtu: 2000194772/2010 (FIO banka), variabilní symbol je shodný s ID objednávky; adresa majitele účtu Antonín Malý, Hošťálková 257, 756 22 Hošťálková u Vsetína

d) platba na dobírku - při doručení zboží – hotovost přebírá od zákazníka přepravce

V případě platby bankovním převodem nebo převodem složenkou na účet poskytuje Prodávající na veškeré objednávky slevu 5%.

Všechny ceny jsou smluvní. V e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.

-Sazebník doručení:

Obyčejné psaní                    40,- Kč

Doporučená zásilka              60,- Kč

Balík do ruky/na poštu        130,- Kč

Dobírka – příplatek               50,- Kč

Tento ceník je platný pro území České republiky, pro ostatní země je cena dopravy dle aktuálního ceníku dopravce.

 

V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V souladu s § 1829, odst. 1, Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. v platném znění, má kupující právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dní od převzetí.
Doporučujeme Vám odstoupit od kupní smlouvy písemně. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČ).

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

-Kupující kontaktuje Prodávajícího, se žádostí o odstoupení od smlouvy s uvedeným číslem objednávky, variabilním symbolem a datem nákupu.

-Kupující zboží s číslem nákupního dokladu doručí na adresu prodávajícího .

-Zboží odesílané a doručené zpět na adresu Prodávajícího, musí být v původním obalu, nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem. V případě vrácení poškozeného nebo nekompletního zboží bude Kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o adekvátní část.

-V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má Prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

-Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání Kupujícího.

Prodávající se zavazuje Kupujícímu vrátit zaplacenou kupní cenu nejpozději do třiceti dnů od odstoupení na bankovní účet, který je kupující povinen si zřídit.

Není-li Kupující již schopen zboží vrátit v původním stavu a nebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je Kupující povinen chybějící hodnotu nahradit v penězích - to znamená, že spotřebiteli je vrácena kupní cena ve snížené hodnotě.

 

VI. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Prodávajícího a právním řádem platným v ČR. Zboží lze reklamovat u prodejce dle podmínek reklamačního řádu.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem.

Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad - fakturu se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, datum, cena, množství, číslo objednávky).

V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem č.89/2012 Sb. s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.

a) Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad. Prodávající žádá Kupujícího o kontrolu zásilky za přítomnosti dopravce a v případě zjištění poškození zásilky o reklamaci přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku
kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: obchod@milimala.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou
prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Místem pro uplatnění reklamace je sídlo Prodávajícího: Hošťálková 257, 756 22 Hošťálková u Vsetína,

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu Prodávajícího. Balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci. Na nabývacím dokladu (nákupní nebo reklamační doklad) musí být uvedeno stejné číslo objednávky.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
-neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením
-nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo
všeobecnými zásadami
-vlivem přírodních živlů nebo vyšší moci

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Zjistí-li se, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, ale nesprávné zacházení kupujícího, bude reklamace zamítnuta. V případě, že kupující souhlasí s placenou opravou,
bude účtována dle aktuálního platného ceníku. Prodávající odpovídá za skryté vady zboží, které se objeví při převzetí Kupujícím a během záruční doby.

b) Způsob vyřízení reklamace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace kupujícím.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží. (Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po přijetí do dne vyřízení reklamace. Nikoliv do vyzvednutí kupujícím. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu).

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60ti dnů od data podání reklamace je prodávající, dle §656 občanského zákoníku, oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění. Výše tohoto poplatku je 10kč/den, v případě zboží nad 5kg 20kč/den.

 

VII. BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ

Prodávající je povinen nakládat s osobními údaji kupujících ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

Kupující je povinen neprodleně oznámit poskytovateli jakékoli změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na plnění kupní smlouvy.

 

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 3. 2012. V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i na změně obchodní politiky si prodávající vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Tuto změnu a její účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových
stránkách www.milimala.cz.

Vypracováno v souladu s občanským zák. č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů.